Straż Pożarna

Marzyłeś o załorzeniu jednostki PSP lub OSP twoje marzenie może się spełnić. Poprostu się zarerejstruj i zgłoś swoją jedostkę np. do Zmiany 1


  • Index
  •  » Zakup
  •  » Zakup pojazdów specjalistycznych

#1 2010-05-12 20:03:32

Kapitan

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-12
Posty: 8
Punktów :   

Zakup pojazdów specjalistycznych

GLBA/GLM

GLBA 0,7/1        Mercedes 812 Vario    --> 80 tyś.
GLBA 1,5/8        Mitsubishi Canter    --> 80 tyś.                     
GLBA 1/2,5        Renault Mascott          --> 80 tyś.
GLBA 1/6                Iveco Turbo Daily    --> 80 tyś.
GLBA 1/1                 Scam                --> 80 tyś.
GLM                          Żuk                           --> 50 tyś.
GLM                          Lublin                        --> 60 tyś
GLM                          Renault Trafic            --> 60 tyś.
GLM                          Ford Transit               --> 80 tyś
GLM                          Ford Ranger              -->120 tys
GLM                          Mitshubishi Pajero 4x4-->100 tys
GLM                          Land Rover Defender  --> 120 tyś.
GLM 16                     Volkswagen LT 35       --> 120 tys
GLM                          VW TRANSPORTER T4 -->120 TYS
GLM                          Land Rover Defender  -->120 tys
GLBAgr 0,3/0,6            Tarpan Honker         --> 100tys

GBA/GBM

GBA 2,5/16  Mercedes-Benz 1222 --> 180tys
GBA 2,1/16       Star Man 1466    --> 200 tyś.
GBA 2/16          Star 1142        --> 180 tyś.
GBA 2,5/16        Star 244                        --> 150 tyś.
GBA 2/20        Star Man 14.225    --> 150 tyś.
GBA 2,5/16       Star Man 12.185              --> 140 tyś.
GBA 1,3/25        Star/Man 8.185      --->150 tys
GBA 2,5/16       Man TGL. 12.240        --->150 tys
GBA 2,5/24        Man TGM  13.280    --> 210 tyś.
GBA 2/24         Man LE220B       --> 210 tyś.     
GBA 0.8/0.9     Renault Midliner S150    --> 130 tyś
GBA 2/17        Renault Midliner 4x2    --> 150 tyś.     
GBA 2/30        Renault Midliner 4x4    --> 180 tyś.     
GBA 2,5/30        Renault Midlum            --> 200 tyś.
GBA 2,5/24        Renault Midlum          --> 180 tys           
GBA 2,5/24        Mercedes Atego            --> 250 tyś.
GBA 2,5/16        Mercedes-Benz Atego -->220 tys
GBA 2,5/20        Mercedes Atego         --> 240 tys.
GBA 3/16          Mercedes Atego          --> 250 tys.
GBA 2/24        Mercedes Unimog    --> 180 tyś.
GBA 2,5/25       Mercedes UNIMOG      --> 200 tyś.
GBA  2/24         Mercedes 1124                   --> 150 tyś.
GBA 2/30         Volvo FL 614    --> 200 tyś.
GBA 2,5/16     Volvo FL 240    --> 200 tyś.
GBA 2/16          Star 266            --> 150 tyś.
GBA 2,5/16       Star 266            --> 170 tyś.
GBA 2/18                       Steyr 791   --->150
GBA 2/16          Steyr 10S23    --> 180 tyś.
GBA 1,6/16         Iveco EuroFire --> 150 tys.
GBA 2,5/16        Iveco Eurocargo    --> 200 tyś.
GBA 2,5/24        Iveco Magirus    --> 160 tyś.
GBA 2,5/8                    Star 200 --> 120 tyś
GBA 2,5/16                  Star 200 -->150 tys.
GBA 2,4/40                     Spartan   --->150 tys
GBA 2,4/40     E-One Spartan    --> 300 tyś.
GBM 2,5/8               Star 200                       --> 120 tys.
GBM 2,5/8        Star 244        --> 120 tyś.
GBM 2/8        Star 266                        --> 120 tyś.
GBM 2,5/8         Star 266                            --> 130 tys.
GBM 1,5/8         Iveco Magirus             --> 150 tyś.
GBM 2,5/8              Star 266                     --->150  tys

GCBA

GCBA 6/32        Jelcz 004                      --> 150 tyś.
GCBA 5/32         Jelcz 442 4x4    --> 220 tyś.   
GCBA 5/24         Jelcz 422 4x2    --> 200 tyś.
GCBA 4/32                Jelcz 422 4x2     -- >200 tys
GCBA 12/60               Scania R480 ---> 320 tys
GCBA 8,2/32    Tatra 815        --> 200 tyś.
GCBA 4/24        Tatra Terreno1              --> 250 tyś.
GCBA 5/40         Mercedes Axor     --> 280 tyś.
GCBA 8,4/50     Mercedes Actros    --> 300 tyś.
GCBA 5/32        Mercedes Atego    --> 250 tyś.
GCBA 4/34        Mercedes Atego  --> 230 tyś.         
GCBA 5/32        Renault Premium    --> 260 tyś.
GCBA 8/50         Renault Kerax    --> 300 tyś.
GCBA 10+4/60     Renault Kerax    --> 350 tyś.
GCBA 13/65   MAN TGA/TGS 33.440    --->350 tys
GCBA 4/32   Renault Kerax 4x4       --> 280 tyś.
GCBA 5/32   Renault Kerax 4x2       --> 280 tyś.
GCBA 5/48              Renault Kerax (6x6) ---> 350 tys
GCBA 5/32        Man LE 18.280    --> 200 tyś.
GCBA 4/24                  Star/Man 15.227    ---->250 tys
GCBA 5/32        Man TGM 18.330    --> 250 tyś.   
GCBA 9,5/60    Man TGA 26.430    --> 280 tyś.
GCBA 13/65          Man TGA 33.430             --> 350 tyś.
GCBA 8+4/48        Man FE.412A                   --> 350 tyś.
GCBA 5/32              Scania P 380                    --> 280 tyś.
GCBA 4/32         Scania P380 DB                   --->300 tys
GCBA 8/48        Scania P 124 CB                 --> 300 tyś.
GCBA 8/55         Scania P380                   --> 300 tyś.
GCBA 9/58         Scania R480        --> 320 tyś.
GCBA 3/47        E-one Hush        --> 400 tyś.
GCBA 13/48    Steyr 1490        --> 200 tyś.
GCBA 4/32               Steyr 791                 --> 200 tyś.
GCBA  8+4/5           Steyr                 -->   150 tys
GCBA 4/30            IVECO 190               ---->200 tys
GCBA 8/48         Volvo FM12                --> 300 tyś.
GCBA 8/42        Iveco EuroTrakker    --> 300 tyś.
GCBA 5/34                Man 18.280 LE                --->300 tys
GCBA 4/32                     Steyr 791                   ---> 200 tys
GCBA 4/16        Magirus Deutz    --> 200 tyś.
GCBAPr 6/48/1000     Scania P124    --> 350 tyś.




GCBM/SCZ

GCBM 28          Renault Magnum    --> 220 tyś.
SCZ 18         Jelcz 325                    --> 150 tys.   
SCZ 18                      Kamaz                                   --> 180 tyś.
GCBM 25/12             Mercedes Actros                 --> 250 tyś.       
GCBM 20/16     Jelcz 415                       --> 150 tyś.
GCBM 18/8 Jelcz C-417                          -->150 tys


SRT

SLRt         Ford Transit        --> 150 tyś.
SLRt          Gazela                      --> 130 tyś.
SLRtBA 1/2,5     Renault Mascott    --> 180 tyś.
SLRtBA 1,5/8    Mitsubishi Canter    --> 160 tyś.
SLRt         VW T4        --> 80  tyś.
SLRt Mercedes Benz 812D Vario       100 tys
SLRtBA 1/6        Iveco Turbo Daily    --> 180 tyś.
SLRt        Lublin II        --> 150 tyś.
SLRt         Tarpan Honker    --> 130 tyś.
SLRt             Fiat Ducato         --->120 tys
SLRt           Star/Man 8.157        ---- 150 tys
SLRt           Renault Midliner S150 --- 150 tys
SLRt          Mercedes-Benz Sprinter          --> 160 tyś.
SLRt          Mercedes-Benz G                     --> 150 tyś.
SLRt          Fiat Ducato                               --> 150 tyś.
SRT         Steyr        --> 200 tyś.
SRT         E-One Ford Duty      --> 250 tyś.
SRT         Iveco Magirus    --> 200 tyś.
SRT         Mercedes Unimog    --> 200 tyś.   
SRt               Renault Premium HD 260.13       --> 200 tyś.
SRT           Star 266                                 --> 200 tyś.
SRt           Ford SUPER DUTY                 --> 200 tyś.
SCRt         Scania        --> 300 tyś.                               
SCRt         Man 18.284        --> 300 tyś.                                 
SCRt         Iveco EuroCargo    --> 200 tyś.                         
SCRt         Mercedes 1726    --> 250 tyś.             
SCRt         Jelcz 422        --> 150 tyś.
SCRt      Renault Kerax                   --> 300 tyś.
SCRt      Iveco Astra                      -->150 tys
SCRt      Volvo FM 12                     --> 300 tyś.
SCRt      Volvo FM7 4X4                 --> 300 tyś.
SCRt                  SCANIA R420  --->300 tys

SDź

SDź 18            Kamaz             --->200 tys
SDź-50         Bumar Łabędy                    --> 200 tyś


SRD
           
SCRd         Renault Kerax                      --> 300tyś.
SCRd         Volvo FL 10.230                   --> 250 tyś.   
SLRd                  Iveco Turbo Daily 65C15     -->200 tys
SLRd                  Mitsubishi Canter                   -->200 tys
SLRd                  Mercedes Unimog                 -->200 tys.



SRChem

SLRCh         Mercedes Sprinter    --> 180 tyś.
SLRCh         Renault Mascott               --> 180 tyś.
SLRCh         Iveco Turbo Daily             --> 180 tyś.
SLRCh        Mercedes Vario    --> 180 tyś.
SRCh        Star 742                          --> 200 tyś.
SRCh             Man 14.280 LE              --->200 tys
SCRCh         Man 12.282        --> 200 tyś.
SCRCh           Man 18.285 LAC         --->200 tys
SCRCh          Man TGM 15.240             --->250 tys
SCRCh         Jelcz 422                      --> 200 tyś.
SCRCh         Scania        --> 300 tyś.
SCRCh         Renault Kerax    --> 300 tyś.     
SCRCh         Renault Premium               --> 200 tyś.
SCRCh         Mercedes Atego.       --> 200 tyś.
SCRCh           Mercedes -Benz Actros 3336              --> 200 tyś.
SCRCh         Iveco Magirus    --> 200 tyś.




SH

SH-18        Star  200        --> 100 tyś.                                 
SH-37        Mercedes Econic               --> 300 tyś.
SH-66         Mercedes 2629                 --> 400 tyś.
SHD-25          Man TGL 12.240    --> 300 tyś.
SH-21        Volvo FL6        --> 250 tyś.
SH-24        Volvo FL6        --> 300 tyś.
SH-32               Volvo FL280       --> 320 tyś.
SH-42        Volvo FM9        --> 320 tyś.
SH-40            Jelcz                                 --> 280 tyś.
SH-44           Renault Premium                        -->     250 tyd

SD

SD-30         Magirus Deutz    --> 250 tyś.
SD-39         Mercedes Atego 1528     --> 300 tyś.
SD-30         Iveco Magirus    --> 250 tyś.
SD-37         Iveco Magirus    --> 280 tyś
SD-50         Iveco Magirus DL 50    --> 300 tyś.
SCDBA 30/1/35     E-One Hurricane    --> 500 tyś.
SD-30         Ifa        --> 180 tyś.
SD-37             Jelcz                                   --> 200 tyś.
SD-53             Mercedes 2636             --> 300 tyś.

SOp

SLOp         Nissan Terrano                  --> 140 tyś.
SLOp         Toyota Hilux                    --> 130 tyś.
SLOp                 Fiat Albea                         --> 120 tys
SLOp         Nissan Patrol                    --> 120 tyś.
SLOp         Suzuki Grand Vitara             --> 110 tyś.
SLOp         VW Bora                         --> 120 tyś.
SLOp         Opel Astra II                   --> 120 tyś.
SLOp                 Opel Frontera                    --> 120 tyś.
SLOp         Ford Focus                      --> 80 tyś.
SLOp         Polonez        --> 50 tyś.
SLOp               lada niva             --->50 tys
SLOp         Skoda Octavia Kombi    --> 100 tyś.
SLOp         Kia Sportage    --> 140 tyś.
SLOp                Renault Kangoo                   --> 120 tyś.
SLOp        VW Caddy        --> 120 tyś.
SLOp         Nissan Pick-up    --> 130 tyś.
SLOp         Ford Ranger                  --> 150 tyś.
SLOp          Fiat Panda                  --> 100 tyś.
SLOp           VW Golf                      --> 100 tyś.
SLOp          VW Vento                    --> 120 tyś.
SLOp          Nissan Pathfinder         --> 120 tys
SLOp         Nissan Navara             -->120 tys
SLOp         VW Passat                    --->120 tys
SLOp         Land Rover Discovery  --> 150 tyś.
SLOp         Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI 4x4 --- >150 tys


SPR (grupy poszukiwawczo-ratownicze)

SLPR         VW T4        --> 120  tyś.
SPR         Mercedes Atego    --> 200 tyś
SPR            Ford Transit         --> 180 tyś.

SRR

SLRR         VW T4        --> 80  tyś.
SLRR         Ford Transit        --> 150 tyś
SLRR         Toyota Hilux    --> 130 tyś
SLRR         Renault Trafic                   --> 130 tyś.
SLRR         Ford Tourneo    --> 130 tyś.
SLRR         Fiat Ducato        --> 130 tyś.
SLRR         Tarpan Honker    --> 130 tyś.
SLRR         Nissan Pick-up    --> 130 tyś.
SLRR              Ford Ranger                      -->  130 tyś.
SLRR             Mitsubishi L200   ----> 100tys
SLRR             Land Rover Discovery       --> 150 tyś.

SKw

SLKw         Daewoo Lublin                 --> 60 tyś.
SLKw         Renault Mascott               --> 80 tyś.
SLKw             VW T4      --> 80 tyś.
SKw         Renault Midlum                  --> 150 tyś.
SKw           Opel Vivaro                      --> 140 tyś.
SKw         Star 200                        --> 100 tyś.
SKw        Star 12.157        --> 150 tyś.
SKw                Star 1466         --> 170 tyś.
SKw         Jelcz 315        --> 120 tyś.
SLKw         Polonez Truck                --> 80 tys.
SLKw         Opel Vivaro                    --->100 tys
SCKw Man TGM                                --->150 tys

SBus

SLBus         VW T4        --> 80 tyś.
SLBus         Lublin II                            -->80 tyś.
SLBus          VW Vito        --> 100 tyś.
SBus        Ford Transit        --> 130 tyś.
SCBus         Jelcz 110D        --> 150 tyś.

SRWys

SLRWys         Mercedes Sprinter    --> 150 tyś.
SLRWys         Renault Trafic    --> 140 tyś.
SLRWys  Tarpan Honker   --> 120 tyś.
SRWys         Man LE 14.280                 --> 200 tyś.
SRWys         Mercedes Unimog    --> 200 tyś.
SRWys         Iveco Magirus    --> 160 tyś.
SLRWys          Ford Ranger      --->150 tys

SRW

SLRW          Mercedes Sprinter            --> 150 tyś.
SLRW         Tarpan Honker + łódź       --> 100 tyś.
SLRW         Renault Master + ponton    --> 150 tyś.
SLRW         Gaz Gazele        --> 150 tyś.
SLRW                   Iveco Turbo Daily + ponton          -->150 tyś.
SRW         Man LE 14.280 + ponton    --> 200 tyś.
SRW          Renault Midlum                 --> 200 tyś.
SRW         Mercedes Atego               --> 200 tyś.
SRW        Star 266        --> 150 tyś.
SRW                    Steyr 10S18         --> 180 tyś.
SCRW         Jelcz 320        --> 200 tyś.

GPr / GSn

GCPr 3000         Jelcz 315          --> 150 tyś
GPr 1500         Star 200                            --> 150 tyś
GSn 900              Star 29                                    --> 150 tyś.

SPgaz

SPgaz         VW T4        --> 70 tyś.
SPgaz                  VW LT                     --> 120 tyś.
SPgaz        Ford Transie        --> 120 tyś.
SPgaz         Lublin           -->70 tyś.
SPgaz         Mercedes Sprinter    --> 100 tyś
SPgaz         Renault Midlum    --> 150 tyś.

SDŁ

SLDŁ         Jeep Cherokee    --> 100 tyś.
SLDŁ         Żuk        --> 80 tyś.
SLDŁ         Nissan Terano    --> 100 tyś.
SLDŁ        Iveco TURBO Daily    --> 120 tyś.
SLDŁ           Mercedes Vito                    --> 180 tyś.
SDŁ             Star 266                           --> 200 tyś.
SDŁ            Man 12.220 LE                  --> 220 tyś.

SOś /SOn

SOn         Lublin III        --> 100 tyś.
SOś         Żuk        --> 80 tyś.

SW

SW 2000        Star 244        --> 130 tyś.
SW 3000         Star 266        --> 150 tyś
SW 5000        Star 266        --> 200 tyś.
SW 3000        Star 944        --> 200 tyś
SW 2500                           Renault Midlum                --> 240 tyś.
SW 2000                Star 200                      120 tys

SKn

SCKn        Star 244        --> 100 tyś.
SCKn        Star 1142                         --> 140 tyś.
SCKn         Renault Kerax 420     --> 200 tyś.
SCKn                                  Renault Premium            --> 220 tyś.
SCKn         Mercedes Actros     --> 200 tyś.
SCKn         Jelcz 415                          --> 150 tyś.
SCKn         MAN TGA                         -->200 tyś.
SKn Star/Man 12.157                         150 tys


SRMed/SSan

SLRMed         VW T4        --> 100 tyś
SRMed         Iveco Magirus    --> 150 tyś
Mercedes Sprinter                     --> 120 tys
Renault Master                        --> 150 tys   
Mercedes Vito                         --> 150 tys
Ford Transit                          --> 150 tys
Pegout Boxer                          --> 150 tys
fiat ducato                           --> 120 tys
VW Crafter                            --> 150 tys
Fiat Scudo                            --> 120 tys
VW LT                                 --> 150 tys
Polonez Caro Plus                      --->100 tys



PRZYCZEPKI /KONTENERY

Wszystkie kontenery 50 tys i przyczepki też

Kontener kwatermistrzowski
Kontener ochrony dróg oddechowych
Kontener przeciwpowodziowy
Kontener dekontaminacyjny
Kontener ratownictwa wodnego
Kontener ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Kontener sanitarny
Kontener z pompą szlamową
Kontener zbiornik na środki gaśnicze 10m3 wody
Kontener do przewozu wody pitnej
Kontener oświetleniowy
Kontener zespół pompowy
Kontener proszkowo-pianowy
Przyczepka oświetleniowa
kontener wężowy
kontener gospodarczy
kontener na ciecze agresywne
Kontener skrzyniowy
Kontener sorbentowy
Kontener ze środkiem pianotwórczym 3x 1000 litrów

Przyczepka z agregatem proszkowym
Przyczepka z DWP-24
Przyczepka ratownictwa wodno-ekologicznego
Przyczepka ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Przyczepka oddymiająca
Przyczepka z motopompą o wysokiej wydajności
Przyczepka z zaporą olejową
Przyczepka z łodzią hybrydową
Przyczepka z agregatem prądotwórczym
Przyczepka z agregatem piany lekkiej
Przyczepka ze skokochronem
Przyczepka Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo Ratowniczej
Przyczepka z wentylatorem
Przyczepka z sorbentem
Przyczepka z zaporą przeciwolejowa o długości łącznej 2000 metrów
Przyczepka ze sprężarką
Przyczepka z namiotem pneumatycznym
Przyczepka ze środkiem pianotwórczym
Przyczepka z separatorem olejowym
Przyczepa nośnik kontenerów
Przyczepka z separatorem olejowym


Agregat proszkowy AP-250

Pompa M40/8 Rosenbauer
Pompa AP-8000/8

Inne:
Podnośnik samobieżny PH P 25 (Przyczepka) --> 100 tys.

Offline

 

#2 2011-05-31 21:40:57

luo97

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-31
Posty: 3
Punktów :   

Re: Zakup pojazdów specjalistycznych

ja zgłaszam JRG 1 w Elblągu
wozy:SD-37         Iveco Magirus, GCBA 13/65 MAN TGA/TGS 33.440, GLBA 0,7/1 MERCEDES 812 VARIO

Offline

 
  • Index
  •  » Zakup
  •  » Zakup pojazdów specjalistycznych

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.menadzer2009zuzel.pun.pl www.dkw.pun.pl www.wskrzeszenizpopiolow.pun.pl www.wojownicykosmosu.pun.pl www.eu3-kampania.pun.pl